ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه
اگــــــرمـیـخـواهــــــی بــــــه مــــــن تـکـیــــــه کـنــــــی ,

تـکـیــــــه کــــــن ...

فـقـــــط بــــــدان کــــــه مــــــن ,

دیــــــواری تــــــرک خــــــورده ام ...!!

تـحـمـــــل تـکـیـــــه دارم امــــــا ضــربـــــه را نـــــــه ......!


نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت16:49---27 مرداد 1392
خخخخخخخخخ والا ما که نمیبینیم از این به بعد میای سی ام بده بفهمم ارش جونممممممممم راستی محیا عاشقته هاااااا خخخخخخخ
پاسخ:دیونه خخخخخخخخخ حرفای میزنیا خخخخخخخخخخخخ


farnaz
ساعت11:12---26 مرداد 1392
سلام داداشی خبری ازت نیستاااااااااا اپم حتما حتما بیا منتظرم دلم تنگولیدخ اقا ارش خخخخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخ من از اسم ارش خوشم نمیاد تنقد نگو سر میزنم بهت


azin
ساعت17:39---15 مرداد 1392
پرسیدند چرا سیگار را کنار نمیگذاری؟!

گفتم:هر که به پایم بماند تا آخر بپایش خواهم ماند حتی اگر قصد جانم را داشته باشد.


mahdie khanoom
ساعت19:08---13 مرداد 1392
لينكت كردم دوستم
پاسخ:مرسی عزیزم منم لینکت میکنم


محیا
ساعت5:10---13 مرداد 1392
عاشقتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 13 مرداد 1392 1:50 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§