far


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه
سفر برایم هیچ چیز به جز دلتنگی ندارد...

اما زندگی به من آموخت؛

برای بهتر دیدن عظمت و شکوه هر چیز,

باید قدری از آن دور شد.
 


نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت0:36---16 تير 1392
سلام دوست عزيز راستش نميدونم دختري ياپسر ولي خيلي وبلاگ قشنگ داري خوشم اومدتابحال اينجوري وبلاگ عاليييييييييييي نديده بودم
پاسخ:آرین اسم پسر هست دیگه قطعا....مرسی ممنون رویا جان


Nadiya
ساعت14:55---30 خرداد 1392
کاش هفت ساله بودم

روی نیمکت چوبی می نشستم

مداد سوسماری در دست

باصدای تو دیکته می نوشتم

تو می گفتی بنویس دلتنگی

من آن را اشتباه می نگاشتم

اخمی بر چهره می نشاندی و من

به جبران

دلتنگی را هزار بار می نوشتم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 خرداد 1392 1:18 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§