ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

 کسی که یک بار رفته  اگه برگرده هم مطمئن باش دوباره میره..

چون دیگه راه رفتنو یاد گرفته....

(Ari@n)



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت1:21---30 خرداد 1392
سلام جان وبت خوبه مطالبشم عالیه.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی
با لینکم موافقم.
.


ابهر.زنجان
ساعت3:38---18 ارديبهشت 1392
به امید روزهای برتر و بهتر و آزادتر و آبادتر.امان از درد تنهایی

سارا
ساعت22:06---10 ارديبهشت 1392
ای دادا ارین گرامی

من وبلاگ ندارم ولی به وبلاگ نداشته من سر بزن اگه سر نزنی من سر میزنم

ولی جدی وبلاگ خیلی قشنگه

موفق باشیپاسخ:sara jon webe mano to nadare weblogam man taghdim b to


هلیااااااا
ساعت1:44---6 ارديبهشت 1392
ایول ارین همینجوری پیش بری خیلی خوب میشه من ک خیلی طرفداره وبتم یعنی اگه نبودی من چیکار میکردم دوسته خنگه من موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 15:21 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§